بهترین مدل اجاق گاز
نوشته شده توسط : درسا حسینی

اگر قصد خرید دستگاه های اجاق را دارد د به دنبال بهترین مدل های اجاق گاز در بازار می گردید در ادامه ی این مقاله هرماه من باشید تا به بررسی بهترین مدل های اجاق گاز بپردازیم و آن ها را بررسی بکنیم. امروزه شما می تواندی یک دستگاه اجاق گاز شیشه ای و یا استیل را در هر خانه ای به راحتی پیدا بکند. اگر به دنبال عوض کردن اجاق گاز خانه ی خود می باشید در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی آن نیز بپردازیم تا با شناخت بهترین مدل های موجود در بازار با خیال راحت تری محصولات خودتان را خریداری بکنید. از دسته بهترین برند های موجود در که خدمات بسیار خوبی را به مشتری اش ارائه بدهد می شود به برند کن ، پارس خزر ، داتیس و... اشاره کرد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند تا شما بتوانید با خیال راحت تری محصولات مورد نظرتان راخریدای بکنید. 

با انواع اجاق گاز آشنا شوید


اجاق گازهای انواع مختلفی دارند، اجاق گازهای ایستاده فردار، اجاق گازهای ایستاده بدون فر، اجاق گازهای صفحه ای، اجاق گازهای توکار و … که در ادامه به توضیح مختصری از مزایا و معایت هر کدام می پردازیم.

اجاق گاز ایستاده فردار


این مدل اجاق گازها همان مدل های معروف قدیمی هستند که بین کابینت‌های شما قرار می‌گیرند، این مدل اگرچه فضای زیادی اشغال می‌کند و برای آشپزخانه‌های بزرگ مناسب است، اما در عوض قدرت و دوام بیشتری دارند و همچنین شما را از خرید فر بی نیاز می ‌کنند.

تنها عیب این مدل این است که اولا برای آشپزخانه‌های کوچک خیلی مناسب نیست و دوما ممکن است همه مدل‌های آن زیبایی چندانی برای آشپزخانه ایجاد نکنند، البته مدل‌های زیبایی هم در بازار وجود دارند که در ادامه با آنها آشنا می‌شوید.

اجاق گاز ایستاده بدون فر


اجاق گازهای ایستاده در دو مدل فردار و بدون فر هستند، در مدل بدون فر مسلما قیمت کاهش پیدا می‌کند و از فضای زیر گاز که می‌توان به عنوان کابینت استفاده کرد، چرا که دیگر فر وجود ندارد.

اما در عوض اگر نیاز به فر داشته باشید مجبور هستید که به صورت جداگانه خریداری کنید که قطعا نیاز به فضایی در آشپزخانه برای فر جداگانه دارید، پس در نظر داشته باشید که اگر قصدتان خرید اجاق گاز ایستاده هست و به فر هم نیاز دارید، قطعا باید اجاق گاز ایستاده فر دار را انتخاب کنید.

8 نکته ای مهم برای خرید اجاق گاز فردار و طرح فر ایرانی


1.انتخاب مدل
اولین چیزی که باید هنگام خرید اجاق گاز باید به خاطر بسپارید انتخاب مدل است. در بازار امروز کشور ما می توانید 3 مدل اصلی پیدا کنید: گازهای مبله (ایستاده)، گازهای داخلی و همچنین گازهای رومیزی. بسته به اندازه فضا یا میزان استفاده از این محصولات می توانید مناسب ترین مدل ممکن را انتخاب کنید.

ناگفته نماند که گازهای رومیزی که در نهایت می توانند سه شعله داشته باشند، بیشتر برای محیط های کاری استفاده می شوند.

2.جنس بدنه
به طور کلی اجاق گازها از سه چنس در ساخت اجاق های ایستاده استفاده می شود: استیل، سرامیکی، شیشه ای در مدل های داخلی و همچنین خانواده های دیگر فلزات در مدل های جدول استفاده می شود.

به یاد داشته باشید که جنس بدنه محصول شما تأثیر مستقیمی در تمیز کردن آسان ، مقاومت در برابر ضربه و طول عمر دارد. خصوصاً اگر در شرایط محیطی مرطوب مانند مناطق شمالی کشورمان زندگی می کنید.

استیل: مقاومت این مدل بیشتر از سایر موارد است. غذا به سطح این اجاق نمی چسبد و به راحتی تمیز می شود.این اجاق به دو مدل کلی تقسیم می شود. در مدل ساده به دلیل براق بودن و سطح صیقلی، احتمال ایجاد خراش زیاد است اما مدل آژدار به دلیل سطح ناهموار در برابر خراش مقاوم است اما پاک کردن لک روغن از آن مشکل است.
سرامیکی: کاشی و سرامیک مقاومت در برابر حرارت خود را افزایش می دهد. ریختن آب سرد روی سطح این اجاق گاز ترک ایجاد نمی کند و به راحتی تمیز می شوند. مزیت این مدل در برابر چربی، گرد و غبار و سایش ایجاد فرصت بیشتری برای خرید این اجاق گاز است.
شیشه ای: صفحه نشکن این اجاق ها بسیار زیبا و مقاوم در برابر حرارت است. شیشه ای استفاده شده در این مدل باعث تمیز کردن سریع و آسان سطوح می شود و با ریختن آب سرد ترکی ایجاد نمی کند.

بهترین اجاق گاز فردار ایرانی کدام است؟

همانطوری که در پاراگراف قبلی نیز اشاره کردیم، شرکت اسنوا، یکی از شرکت های برتر ایرانی در زمینه تولید محصولات خانگی، از جمله اجاق گاز های فردار می باشد. لذا اجاق گاز های اسنوا، به عنوان یکی از بهترین انواع اجاق گاز های فردار ایرانی، مورد توجه بسیاری از خریداران و مشتریان اجاق گاز در سراسر کشور قرار گرفته و فروش این مارک، در چند سال گذشته در سراسر کشور، بدلیل کیفیت بالای محصولات تولیدی این شرکت بالا رفته است.

 

لیست اجاق گاز های فردار خارجی


در این قسمت به دو مورد از معروف ترین و پر فروش ترین انواع اجاق گاز های فردار خارجی اشاره می کنیم:

اجاق گاز فردار برتینو مدل Bergamo plus: یکی از انواع اجاق گاز های خارجی که با عنوان بهترین اجاق گاز فردار آن را می شناسند، اجاق گاز برتینو مدل Bergamo plus است. این اجاق گاز پنج شعله دارد که در فاصله های مناسبی از یکدیگر قرار گرفته اند. بطوریکه می توان به طور همزمان پنج قابلمه روی آن قرار داد و بصورت همزمان از هر پنج شعله استفاده نمود. یکی دیگر از ویژگی های این نوع اجاق گاز فردار، این است که درب این اجاق گاز فردار دارای سیستم ایمنی می باشد و همچنین شیشه فر آن دو جداره بوده که از انتقال گرما و حرارت به بیرون از آن جلوگیری به عمل می آورد.

اجاق گاز هاردستون مدل LUXURY-SS: یکی دیگر از اجاق گاز های فردار خارجی که مشتریان بسیاری در بازار فروش این محصولات دارد، اجاق گاز هاردستون مدل LUXURY-SS می باشد. این اجاق گاز نیز دارای پنج شعله بوده و جنس شبکه های آن از چدن می باشد که مقاومت بسیار بالایی دارند. همچنین دارای فندک بوده و وزنی در حدود 70 کیلوگرم دارد.

 





:: برچسب‌ها: بهترین مدل اجاق گاز ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: